Erik Krutzer

Erik Krutzer

Functie: Startende docenten, ParkstadLab

Mijn drijfveren zijn innoveren en verbinden. Zowel binnen het onderwijs, als in mijn privéleven houd ik mij hier veelvuldig mee bezig. Op het Bernardinuscollege verzorg ik lessen aardrijkskunde en mens & maatschappij, en ben ik vaksectievoorzitter en I- coach. Binnen de TalentenAcademie houd ik mij vooral bezig met de begeleiding van startende docenten, Parkstadlab en professionalisering in de breedste zin van het woord. Sinds dit jaar ben ik gestart met de opleiding master Leren en Innoveren, hier vind ik veel inspiratie voor mijn werkzaamheden binnen SVO|PL.
Sandra Lenzen

Sandra Lenzen

Functie: Startende docenten, financiën

In de TalentenAcademie zag ik een welkome uitdaging en dat blijkt het ook te zijn. De voldoening die ik krijg wanneer er een bovenschoolse groep een zinvolle cursus volgt of wanneer we startende docenten de begeleiding kunnen geven die hen een warme start binnen de organisatie geeft, zorgt ervoor dat ik met veel plezier deze taak mag uitvoeren.
Linda Verlinden

Linda Verlinden

Functie: ICT/Website, E-wise

Als I-coach kwam ik steeds vaker bovenschools in aanraking met innoverende en enthousiaste collega’s van andere scholen en wat kunnen we dan veel van elkaar leren. Daar wilde ik me meer voor inzetten en dat kan binnen de TalentenAcademie. Het geeft me veel voldoening als ik collega’s zie groeien in hun professionalisering wetende dat ik daar een bijdrage aan heb mogen leveren. Want daar worden mijn collega;’s, maar vooral de leerlingen beter van en dat blijft in het onderwijs toch ons gezamenlijk doel.

Jolanda Blanker

Functie: JBA en programmering

Helaas ben ik dit schooljaar vanwege een studie afwezig als lid van de TalentenAcademie. Wel draag ik nog zorg voor de JBA omdat ik toch niet helemaal kan loslaten.